تعویض گوشی های فرسوده با گوشی های ایرانی دیمو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعویض گوشی های فرسوده با گوشی های ایرانی دیمو
نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1391
بازدید : 292
نویسنده : محسن پرهیز

مدیرعامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده تبلت و گوشی های ایرانی دیمو از طرح تعویض گوشی های فروسوده خبر داد و گفت: گوشی های فرسوده هر برندی تا سقف 25 هزار تومان خریداری می شود.

به گزارش خبرنگار ویوان نیوز, رضا مریداوی با اشاره به طرح تعویض گوشی های فرسوده و خراب گفت: طرح جایگزینی گوشی‌های فرسوده و خراب از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می شود.
وی افزود: بر این اساس اگر کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی‌که گوشی قابل روشن شدن باشد ۲۵ هزار تومان و در صورتی‌که کامل خراب باشد مبلغ ۲۰ هزار تومان در خرید گوشی دیمو به وی تخفیف داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: در واقع برنامه شرکت دیمو یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید گوشی آبشار دیمو می شود و تعویض گوشی های فرسوده از قیمت گوشی آبشار می کاهد.
وی با اشاره به قیمت نهایی مدل آبشار این برند ایرانی گفت: این گوشی که در لیست گوشی های لمسی و جدیدترین های این برند قرار دارد با قیمت 109 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش خواهد رسید.
از مشخصات فنی گوشی آبشار دیمو می توان به دو سیمکارت همزمان فعال، نمایشگر 2.8 اینچی لمسی، صدای باند و رسال، بلوتوث و رادیو، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا اشاره کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: